Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Układ: czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 599 / 656 / 656 ccm
Średnica x skok tłoka: 62,6 / 65,5 / 65,5 x 48,7 mm
Stopień sprężania: 11,3 / 10,5 / 11,5: 1
Moc maksymalna: 78 / 78 / 86 KM przy 10 500 / 10 100 / 10 500 obr/min
Maks. moment obrotowy: 54 / 59 / 62 Nm przy 9500 / 7800 / 8900 obr/min
Zasilanie: cztery gaźniki Keihin 32 mm / Keihin 32 mm / wtrysk paliwa 36 mm
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 250 / 475 / 400 W
Zapłon: tranzystorowy z mikroprocesorem
Przeniesienie napędu
Silnik-skrzynia biegów: koła zębate, 1,74
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Przełożenia: I: 3,08; II: 2,06; III: 1,64; IV: 1,40; V: 1,22; VI: 1,09
Napęd tylnego koła: łańcuchem typu o-ring, 3,13
Podwozie
Rama: zamknięta, podwójna, stalowa
Zawieszenie przednie: teleskopowe, 41 mm, skok 130 mm
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, centralna kolumna resorująco-tłumiąca, skok 121 / 126 / 128 mm
Hamulec przedni: tarczowy, podwójny 290 / 290 / 310 mm
Hamulec tylny: tarczowy 240 mm
Opony przód / tył: 110/70 H 17 (120/70 ZR17*; 120/70 ZR17**) / 150/70 H 17 (160/60 ZR17*; 160/60 ZR17**)
Wymiary i masy
Długość: 2060 / 2110 / 2130 mm
Szerokość: 770 / 770 / 780 mm
Wysokość: 1095 / 1085 / 1085 mm
Wysokość siedzenia: 790 / 770-790/ 770-790 mm
Rozstaw osi: 1430 / 1440 / 1470 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 64,5 / 64 / 64
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 220 / 228 / 250 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 420 / 440 / 455 kg
Zbiornik paliwa: 19 / 20 / 19 l
Osiągi
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Średnie zużycie paliwa: 6,6 / 5,1 / 4,3 l/100 km
Przyśpieszenia: 0-100 km/h 4,2 / 3,9 / 3,8 s
Przegląd techniczny: co 6000 km
Wymiana oleju: co 6000 km
Olej silnikowy: SAE 10 W 40 (3,5 l z filtrem)
Olej teleskopowy: SAE 5 W 20, 0,521 / 0,502 / 0,458 l w każdej goleni widelca
Luz zaworowy przy zimnym silniku: zawory ssące 0,10-0,15 / 0,10-0,15 / 0,10-0,20 mm, zawory wydechowe 0,18-0,23 / 0,18-0,23/ 0,20-0,30 mm
Akumulator: 12V; 11 / 8 / 10 Ah
Świece zapłonowe: NGK CR9EK / NGK CR8EK / NGK CR8E
Odstęp elektrod świec zapłonowych: 0,6-0,7 / 0,6-0,7 / 0,7-0,8 mm
Ciśnienie w ogumieniu: z przodu 2,25 / 2,5 / 2,5 bar, z pasażerem 2,5 bar, z tyłu 2,5 bar